"Ақмола облысы білім басқармасының Жақсы ауданы бойынша білім бөлімі Беловодское ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Ақмола облысы білім басқармасының Жақсы ауданы бойынша білім бөлімі Беловодское ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Әлеуметтік желілер

     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Анимация құру

08.04.2019

Пәні: информатика

Күні: 25.02.2019

Сынып: 5

Сабақ тақырыбы: Анимация құру

Сабақтың мақсаты:ойын ортасындағы программалау кезеңінде (Лого, Scratch) нысандар анимациясын мен оқиғаларды құру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Анимация туралы ұғым алады.

Оқушылардың басым бөлігі: Scratch бағдарламасы арқылы, қарапайым анимация жасау жолдарын практика жүзінде үйренеді.

Кейбір оқушылар: Шығармашылық ойлау қабілетін дамыта отырып, күрделі анимация құра алады.

Бағалау критерийі

Скриптілермен таныса отырып, объектіге енгізіп, түрін өзгерте біледі.

Тақырып бойынша білімдерін пысықтап, практикада қолданады.

Сабақ бойынша белгілі бір ой қорытындылар жасайды.

Өз бетінше анимация жасау

 

1.Оқушылармен сәлемдесу , түгендеу

2. Ынтымақтастық атмосферасын құрамын

Оқушыларға қима қағаздар таратылады. «Пазл» әдісі арқылы қима қағаздарды құрастырады.

І. Топта сурет

ІІ. Топта жазу берілген

SCRATCH

 

Оқушыларға «пирамиданың» қиылған парақтарын таратамын. Оқушылар «пирамиданы» құру арқылы үй тапсырмасы тексеріледі.

Үй тапсырмасын қайталау үшін «Scratch» бағдарламасына арналаған сұрақтар жасаймын

 

Жаңа сабаққа кіріспе: Екі топқа екі түрлі тапсырма таратылады.

І – топ «Адасқан әріптер»

ІІ – топ «Мюнстербург»

Оқушылар әріптерді және сөздерді табу арқылы сабақтың жаңа тақырыбын ашады.

Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз

«Анимация құру».

Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы

15 минут

Терминдермен жұмыс

Жаңа сабақты түсіндіру

Анимация – нысанның қозғалысы немесе өзгерісін, қозғалыстың әртүрлі кезеңіне сәйкес кескіндер тізбегін экранда жылдамдата көрсету арқылы дене қозғалысы динамикасын экранда бейнелеу тәсілі. Анимация термині латынның «anima» - «жан» сөзінен шыққан, жандану,тірілу деген мағынаны білдіреді.

Анимация құрудың 2 жолы бар:

  1. Дайын суреттерді қолдану арқылы анимация жасау классикалық әдіс деп аталады. Классикалық әдіс сурет файлдары арқылы жасалады.
  2. Компьютерлік ойындарды жасау кадрлық анимациялар деп аталады.

 

Практикалық тапсырмалар

10 минут

hello_html_363005d2.gifКомпьютердегі тәжірибелік жұмыс

 

I тапсырма:

Программалау ортасында кез келген кейіпкерді алып, оңға 10 қадам жүргіземіз. Лого Scratch бағдарламасында Спрайтқа анимация береміз.

hello_html_5f2da1e9.png

 

II тапсырма:

Программалау ортасындағы анимация берілген кейіпкерге фон орнатамыз.

hello_html_m70e7cac9.png

(жұлдыша арқылы бағалау)

 

IІI тапсырма:

 

Конвертегі тапсырма арқылы анимация жасайды.

hello_html_1957ea1.gif

 

 

 

 

 

hello_html_m66cc5d1f.gif

 

 

 

 

 

 

«Крестиктер-нөлдіктер» әдісі.

Әдістің ережесі:

1.1-ші топ (нөлдіктер) кестеден сан тандайды.

2. Мұғалім сол нөмердегі сұрақты оқиды.

3. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші топ сол квадратқа нөлдік қояды.

4. Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші топ (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады.

  1. Анимация жасау кезінде қандай блоктарды белсенді қолданамыз?
  2. Не үшін кейіпкерлердің костюмін ауыстырамыз?
  3. Анимация дегеніміз не?
  4. hello_html_m7043f77e.pngбелгішенің қызметі?
  5. Ойын бағдарламасында кейіпкерлерді қалай ауыстырамыз?
  6. Ойын бағдарламасында скиптер неден құралған?
  7. Скриптер бөлімінде қанша бөлімшеден тұрады?
  8. hello_html_m7043f77e.pngбұл белгішенің қызметі?
  9. Scratch программалау ортасында фон қалай қоямыз?

Қорытындылау:

1.Scratch-те бағдарлама құрады.

2.Орындалатын алгоритмдерді рет-ретімен жазады.

3.Берілген скрипттің шартын сипаттайды.

4. Анимация ұғымын түсінеді.

5.Анимация жасау мүмкіндіктерін қолданады.

6. Анимация жасау кезінде блоктарды белсенді қолданады.

7. Scratch программалау ортасында анимация құрады.

 

 

 

Просмотров: 499


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст